Proiectul de reintroducere a tramvaiului în municipiul Reșița, scos la licitație!

modelmic

Primăria Reșița a lansat licitația pentru elaborarea documentațiilor tehnico-economice necesare pentru proiectul privind reintroducerea tramvaiului în municipiul de pe Bârzava. Atribuirea contractului urmează să aibă loc pe 13 noiembrie 2017, anunță reprezentanții Transport Urban Reșița.

Licitația vizează atribuirea unui contract pentru 48 de luni, ce se va derula în trei etape și are o valoare totală de 2.355.000 de lei. Contractul cuprinde realizarea mai multor studii și documentații, cum un studiu geotehnic și topografic, un raport de audit energetic, certificatul de performanță energetică pentru clădirile din amplasamentul depoului de tramvaie, documentația de avizare a lucrărilor de intervenții, un deviz general al lucrărilor, realizarea proiectului tehnic de execuție și a documentației pentru obținerea autorizației de securitate la incendiu, dar și asigurarea asistenței tehnice din partea proiectantului în timpul execuției lucrărilor.

Transportul cu tramvaiul în municipiul Reșița a fost oprit în anul 2011 din cauza infrastructurii învechite și a parcului de tramvaie cu durata de viață depășită.

Citește și Popa vrea tramvai ca-n München la Reșița! Reșițenii să-și țină gura!

Citește și Tramvaie de ultimă generație la Reșița? Un mare producător din Polonia a venit să vadă potențialul orașului

Diana RADU

Distribuie pe:

Stiri similare

4 Comentarii

  1. Pingback: Tramvaiele vor circula din nou, la Reșița. Când se vor relua călătoriile cu aceste mijloace de transport

  2. Petru

    Citat: ” “Atribuirea contractului urmează să aibă loc pe 13 noiembrie 2017. ” – gata, data’i stabilita. Juri pe rosu ca din 14 avem firma contractata …

  3. zero

    “Transportul cu tramvaiul în municipiul Reșița a fost oprit în anul 2011 din cauza infrastructurii învechite și a parcului de tramvaie cu durata de viață depășită.”
    Nu din cauza asta. Tramviul a fost distrus intentionat.
    Din cauza unor “hiene” angajate in serviciile tehnice ale primariei (avenituri distructive) care au interese doar la achizitii publice.
    Ca acolo se invartesc bani publici multi, nu la intretinerea patrimoniului existent.
    Iar alegatorul naiv ii plateste.

  4. MANofBANAT

    Tramvaiul trebuie reintrodus la Resita, din doua motive: primul, pentru ca scoaterea tramvaiului a fost o imbecilitate si al doilea, este promisiunea primarului din campania electorala care trebuie onorata. Ar fi foarte bine ca aceasta lucrare sa fie demna de secolul 21 si trenurile de tramvaie sa fie produse in Romania (fabrica de la Arad) si ar fi exceptional ca tramvaiele sa fie produse la Resita, deoarece Resita are capacitatea tehnica sa produca trenuri de tramvai.

Comments are closed.

Reper24 nu îşi asumă răspunderea pentru comentarii, deoarece nu-i aparţin şi îşi rezervă dreptul de a interzice sau de a şterge comentariile care conţin: insulte, instigări la ură, la violenţă sau la acte ilegale, exprimări obscene/vulgare
Citiţi şi Politica Redacţiei