O locație de poveste într-un loc de poveste, cascada Bigăr și restaurantul Bigăr din imediata apropiere a cascadei, administrat de omul de afaceri Ovidiu Lolea, vă oferă vise adevărate, ca în cărțile cu povești… Pentru cei ce treceți prin această mirifică zonă, vreau să știți că nu veți regreta nicio clipă acest periplu!
Cu siguranță că după o plimbare pe la cascadă, stomacul vă va da un semn, pe care nu-l puteți neglija, asta datorită aerului puternic. Acesta este semnul că urmează o degustare. Tradițiile locului sunt multe, dar pe zona gastronomică almăjenii se mândresc cu ceva special, un prânz sățios, gustos, cu un istoric vechi, pe care nu-l puteți rata. Vorbim despre:
Prânzul almăjenilor (nu încercați asta acasă…veniți la Restaurant Bigăr)
Conține:
Mamaliguță cu faină de la morile de apă de la Rudăria, croană din slaninuță afumată, brânză friptă pe plită (șpoier) ochi de ou, brânză rasă de oaie sau vacă, smântână, praz, salată mixtă. Gogoșar murat și castravete murat. ,,O puteți face și dumneavoastră, dar nu va ieși niciodată ca la Bigăr” ne spunea zâmbind chef Marian. Tind să cred că trebuie sa-i dau dreptate, nimic din ce se gătește acolo nu poate avea alt gust decât gustul de acolo. De vina sunt produsele din ograda/ferma proprie, crescute cu multă dragoste.
Într-o discuție amicală îi spuneam lui chef Marian să nu mai promoveze violența în bucătărie…să nu mai bată ouăle, carnea sau fasolea și după să ni le servească, plânse!
Haideți să ne distrăm împreună, deoarece viața nu are roată de rezervă, aveți grijă de voi!
Toate preparatele gastronomice sunt pregătite de executive chef Marian, un cunoscut artist în arta culinară, națională și internațională, căruia îi mulțumim pentru delicioasa rețetă pe care ne-a pus-o la dispoziție.
Accesul în restaurant sau pe terasă se face conform regulamentului în vigoare, privind măsurile de prevenție COVID-19. Așadar, trebuie să dețineți mască, conform regulilor de igienă, iar pentru siguranța tuturor, vă rugăm să respectați indicațiile personalului. Sănătatea și siguranța clienților și a angajaților noștri sunt primordiale.
Păstrați distanța între dvs. și alte persoane, spălați-vă bine pe mâini, evitați strângerile de mâini, accesul fiind permis doar pentru cumpărături.
Bravo Ovidiu ,când trec prin zonă, o sa fac un popas,cred ce scrie in articol.