Problemele concrete pe care pandemia de Covid-19 le-a ridicat în ultimul an, atât pentru operatorii economici din domeniu, cȃt și pentru consumatori au fost dezbătute în cadrul întâlnirii dintre Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) și Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România (HORA).
În timpul întȃlnirii, președintele ANPC, reșițeanul Claudiu Dolot, a reiterat ideea disponibilității pe care o are instituția pe care o conduce, de a oferi sprijin şi consiliere operatorilor economici în ceea ce privește modificările legislative ocazionate de pandemie sau de armonizarea legislației naţionale la cea europeană, cât și alinierea acestora la bunele practici existente în Uniunea Europeană, în scopul respectării cu strictețe a drepturilor consumatorilor.
Delegaţia reprezentanților industriei ospitalității românești, condusă de președintele HORA, Daniel Mischie, a expus pe larg situaţia cu care s-au confruntat companiile din această sferă de activitate în ultimele 12 luni, precum și modalitățile în care acestea ar putea fi sprijinite pentru a depăși dificultățile apărute.
Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România (HORA) reprezintă interesele membrilor săi în interacțiunea cu instituțiile statului, cu autoritățile locale şI naționale de profil.
Lorena POENARU