Unul dintre proiectele primarului Luca Mălăiescu pentru orașul Oțelu Roșu este acela de a deveni primul oraș cu toate străzile asfaltate. Despre acest proiect, edilul a declarat:
„Doar timpul nefavorabil ne-a întârziat de vreo două săptămâni din proiectul nostru. Cum se face vreme bună, continuăm asfaltările. Avem deja bugetate lucrările pe: Strada Nouă din cartierul Ohaba, zona de blocuri de pe strada Ștefan cel Mare, cele 3 străzi din satul Mal, Nucilor, Morilor și Zorilor, zona de garaje din cartierul Libertății și amenajarea unei noi parcări în cartierul Constructorilor. Am alocat din bugetul local suma de 100 de mii de lei pentru reabilitarea drumului ce duce la satul Mal. Pentru că modernizarea întregului tronson de aproape 3 kilometri, depășește posibilitățile noastre financiare, suma fiind de peste 2 milioane și jumătate de RON, am luat decizia sa-l reabilităm prin plombare pentru a putea fi redat cât de cât circulației rutiere“.
„Un alt proiect important, aprobat deja în Consiliu Local, este cel de reabilitare a trotuarelor în orașul Oțelu Roșu. În următoare ședință vom aproba și indicatorii tehnico-economici pentru acest proiect. Chiar dacă de când sunt primar am reparat multe trotuare, mai sunt străzi care nu au infrastructura trotuarelor reabilitată. proiectul nostru cuprinde 17 străzi, iar anul acesta vrem să finalizăm câteva dintre ele“.
În ceea ce privește descentralizarea către Agențiile de Dezvoltare Regională a proiectelor cu finanțare europeană, primarul Luca Mălăiescu vede în aceasta o oportunitate, chiar dacă în ultima perioadă, orașele mici precum Oțelu Roșu nu au avut acces la fonduri europene, acestea mergând către comune și orașele mari precum municipiul Reșița.
Dan AGACHE
“Nicio stradă neasfaltată la final de 2019!” – cam așa suna titlul unui articol apărut într-un ziar de Caraș, prin vara lui 2018, în care protagonistul era același personaj din articol.
Astăzi suntem în 2020 și încă nu sunt gata asfaltările.
Dacă primarul a băgat banii în cinema 3d, în lacuri pentru hidrobiciclete, evident că nu mai sunt bani pentru asfaltări.
Face doar plombări care vor ține 1-2 ani.
Nu il intreaba nimeni pe primarul Luca Malaiescu cum a reușit de a cumparat la licitație pe un preț de nimic clădirea Renelului de pe str. Pescarilor? Cîte comisioane ascunse mai aduna din asfaltatari? Si cîtă șpagă ia pentru a face o angajare in cadrul Primăriei? Voi reveni cu amanunte