Accident la ieșirea din municipiul Caransebeș spre Lugoj. Doi angajați ai SNCFR secția linii Caransebeș, au reușit performanța în după amiaza zilei de joi să intre în plin într-o autoutilitară care circula regulamentar. Cei doi, angajați ai CFR Infrastructură secția linii Caransebeș, au vrut să depășească utilitara dar din nefericire au reușit doar parțial.
Incidentul nu a fost raportat la poliția rutieră și a fost rezolvat probabil pe cale amiabilă, cel mai mult având de suferit papucul CFR-iștilor. Întrebarea care se naște e „Oare cât de pricepuți sunt la repararea infrastructurii feroviare, dacă la o simplă depășire a unei autoutilitare se întâmplă ceea ce vedeți în fotografii“. E foarte simplu să verificăm mersul trenului și sa aflăm cât urează o călătorie cu trenul între două localități. Probabil dublu față de o deplasare cu bicicleta de exemplu.
În acest caz, vina aparține în totalitate celor doi lucrători de la linii. În cazul CFR-ului, buba e mai sus; mult mai sus.
Dan AGACHE
“Doi angajați ai SNCFR secția linii Caransebeș, au reușit performanța în după amiaza zilei de joi să intre în plin într-o autoutilitară care circula regulamentar … au vrut să depășească utilitara dar din nefericire au reușit doar parțial.”
–
Ciudat!
Angajaţii au “intrat” (prin efracţie în autoutilitară) ca hackeri?
La CFR “depăşirile” sunt dirijate şi contolate prin semnale, macaze, impiegat de mişcare, supervizor de circulaţie şi sistemul de centralizare electrodinamică.
Elemente de siguranţă care aici lipsesc cu desăvârşire.
Din lipsă de “fonduri”….’
În plus, materialul rulant este prevăzut cu tampoane metalice solide
Dar şi angajaţii poliţiei au mai “dat” prin şanţuri (gropi), cu tot cu logistica din dotare.
De când îi conduce baci Vela (de la Armeniş).
Morala conducerii … ?